Orkut 101

Standard

*Email forward and absolutely hilarious!!

Here are ten pointers to people who are using orkut ;-)!

ONE
If you’re ugly, stop acting like you don’t know it. The captions under you picture that says “top model pose”, “sexy bitch”, “arnt i hot” doesn’t convince anyone.

TWO
To the people who have like 25,000 friends, are you serious? Nobody in this universe can keep up with that many friends. You’re stupid. Go play in traffic.

THREE
Don’t ever post pictures and say “OMG, I’m so ugly”, “OMG,I’m so fat”, because if you were, you wouldn’t post them.

FOUR
Nobody cares about threats over the internet. Don’t try to act hardcore with the keyboard. Fighting online is like racing in the special olympics; even if you win, you’re still retarded.
[Hahaha now that was really funny]!!

FIVE
Making 20 bulletins a day about how you hate other people b/c yoUR not on their top 8. who really cares, i mean get over it!

SIX
Who really gives a crap if I don’t accept you as a friend? MOVE ON!!! Don’t send me another request or message asking “what’s up with you not adding me?” I don’t want you as a friend; that’s what’s up!

SEVEN
Little 12 year olds who have Orkut and look like sluts, go somewhere else because nobody wants you here.

EIGHT
If you have decided to read this, you are a true Orkut Friend. Real friends read their bulletins.

NINE
I say you go and pass this on and maybe it will finally get through people’s brains

TEN
And if you open a bulletin and it says something like “repost this in 100 seconds or a ghost will rape your dog tonight,” IT’S NOT REAL! QUIT BEING AN IDIOT!!!!!!!! THOSE R REALLY STUPID!

Ya gotta agree that was funny ;-)!!

Advertisements

19 thoughts on “Orkut 101

  1. Btw, same Alex as in Wanton Urges’ blog?

    Anyhoo, welcome m8!! First comment here. And yeah… I have been over @ Mindless. It’s good, really good, some of your posts ;-)!! The latest being “Sixth Sense”!

  2. Haha thanks for popping by! I moved from WordPress.com, so yeah same Alex 😛 And as per your request I’ll make a post detailing my moving experience! So watch out for that…

    send the invite to: karpus [atbob] gmail [dotter] com

  3. dude..!!! f****** awesome pad ya’ve got fa urself … compare this to the sty u had bac here in balgalooroo … love the glasses and ur room .. and the duckie *sigh* .. wtf did i jus say !!! ;)!

  4. Yup!! ;-)!! But, then the sty was damn comfy dude!! You’ve NO idea as to how comfy and homely that was. Now, it kinda sucks to be in such an awesome pad all alone ;-)!!

    Btw, I cooked y’day!! I made rice, palak paneer, mushroom+tomato curry, raitha and curd. Bought some ginger pickle from an asian shop as well. The dinner was kinda really tasty!!

    Today, planning on something else. Cooking takes up some time ;-)!! Hence the reason :-)!!

  5. Sukhi

    “EIGHT
    If you have decided to read this, you are a true Orkut Friend. Real friends read their bulletins.”

    rofl.

    And Ten, spot on.
    those *bozos* who have nothing better to send than
    “orkut’s deleting all inactive profiles, send this to everyone on your list or your profile get deleted!”

    I could shoot each one of them. heck, I could even do it good enuf to make it worthy of a tarantino movie. except that i’d probably need a hefty supply of shotgun ammo

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s